Framgång

Jag är bara så jävla bra! Skickade in en uppgift till skolan, lite smått osäker på om det var rätt eller om jag skulle behöva göra om skiten, Men som alltid tvivlar jag på mig själv i onödan, kommentarerna jag fick var bara bra. De var bra sökord, bra vad gällande problemen, bra ang. mål och åtgärder. Gladare än gladast blev jag, för såklart kan jag! Jag har aldrig påstått att jag är dum liksom.
Nu återstår quizzen den 26e och omtentan den 31a. Blir en hel del plugg i helgen, ska försöka plugga imorgon innan jobb också. Efteråt, kan ju också sitta bra.

Hjärtat har på sig 'min' parfym. När jag känner lukten av den, får jag happy memories och fjärilar i magen. I love it,
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0