Freaky frid.. sunday?

Idag är det då söndag (duh), veckans absolut tråkigaste dag. För att göra den ännu lite tråkigare, så är det alldeles grått och regnigt ute. Vill bara krypa ner under mitt två meter breda täcke och sova bort dagen med  mitt hjärta, men det finns ändå saker som måste göras. Typ att hämta hem min lille Milton.

Mitt lilla hjärta lyfte däck fel igår och lyckades klämma en nerv, så nu ligger han som en liten invalid och kan knappt röra sig :( Nån som vet hur man på bästa sätt bär sig åt om man vill få loss den här jäkla nerven igen?? :o

Hann inte vakna ordentligt imorse så jag är fortfarande alldeles trött, funderar på att gå och ta mig en tupplur och vakna om på nytt :p

Och personen vet fortfarande inte att h*n ska hålla sig väck, är du så fucking jävla trög eller vad fan är det med dig, ditt jävelskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0