Halo

Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now

Beyoncé - Halo ♥

Idag var det dags att jobba igen. Ena delen av företaget (eller snarare det andra företaget dom har), flyttade till nya lokaler i helgen så det var lite mindre att göra idag. Lugnare var det också, när cheferna inte var där och sprang. Fast mannen är rätt så rolig. Pratar danska med svensk och isländsk brytning. Så frågade han mig idag vad han skulle äta för att inte bli tjock. "Sallad." - svarade jag, och han bara tittade på mig och gick därifrån :p

Hjärtat är på väg till älskade Jönköping nu. Önskar att jag kunde följt med, men jag jobbade. Plus att tjusigheten syns ändå inte riktigt vid den tiden då de är framme så det gör inte så mycket. Det var jävla obehagligt när vi körde från Stockholm, så jag är faktiskt glad att jag slipper köra bil så sent när man är så trött. Uscha. Det sitter 3 Stora män och en smal, lång kille i en liten Mazda 323 från jag vet inte när.. Den har alltså bara 3 dörrar, vilket betyder att den långe smale och en av de stora fått krypa bak till baksätet och sitta där. Haha, så jävla obekvämt :p

Vet inte vad jag ska kolla på nu faktiskt.. Greys Anatomy ligger och väntar, likaså gör 24, men jag kan inte riktigt bestämma mig. Är på Sex and the city-humör, men jag kan inte precis se filmen igen för 39872:e gången, och säsongerna är på väg hem. Suck, vilket problem man har.

Idag gick jag igenom mina räkningar och det verkar som att jag blivit av med ett par stycken :s Sen kom jag på att elen och tv:n kommer var tredje månad eller så, så de kommer väl nästa månad. Förhoppningsvis kommer jag ha ett par kronor över denna månaden, kanske kan jag köpa mig nåt fint då! :o Fast jag borde faktiskt spara. Jag ska fortsätta låtsas vara fattig så jag inte kan göra av med alla pengar, de kommer säkert komma till bättre användning senare.

Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0