Hur ska jag överleva?

Om ca två veckor försvinner mitt hjärta i fyra dagar, hur ska jag klara mig? :o Blö.

Jag har lyckats äta utan att magen satt igång och bråkat. Nu är jag dock hungrig igen, det är jobbigt att komm ikapp näringsmässigt när man gjort av med så mycket mat under så många dagar. Dock är jag och magen inte sams just nu, så whatever jag stoppar i mig kommer åka ut fortare än fortast.

Jag funderar på att köpa mig en fotoskrivare.. mina väggar är så himla tomma och tråkiga, och jag tänkte att foton kan vara ett bra och fint sätt att pynta dom med, plus att det blir lite mer hemtrevligt :) I vardagsrummet vet jag dock inte.. ska till att börja med köpa mig gardinstänger x3 så jag får upp mina gardiner, plus åka och köpa ett tredje par så det inte ser helt konstigt ut. Kanske hittar man en fin budget-tavla eller nåt :p

Jag ska få en ny tvättkolv! Förhoppninsvis kommer den på måndag. Jag tyckte den kunde kommit idag, men icke. "Gud" vill inte att jag ska gå i rena kläder.  Det märks verkligen att det är tvättdags, för man får springa runt i fattigmanskläder :p

Hjärtats lillebror frågade mig på skoj hur bebisen mådde. Senare sa hjärtat samma sak, och sen säger han "Tänk så får vi en bebis.. vill du inte det?". Denna gången tror jag inte att han skojade, däremot kunde jag inte avgöra om han menade att det skulle 'råka' bli en, eller om det faktiskt finns allvarliga tankar bakom den hårda och coola fasaden.

Anyways.. Ska ta och underhålla mig på annat håll nu.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0