I want to get with you

Idag ska Milton iväg på "spa-weekend" hos min kära familj. De hade lite Milton-abstinens (vilket verkligen inte är konstigt), så de ville passa honom lite. När jag fråga Mia vilken dag de ville ha honom, så säger hon "Ja, alltså.. vi tänkte vi kunde ha honom hela helgen..". Jaha, det var inte mer med det, så nu har jag bara en hund i helgen. Det ska väl gå bra det med, Milton behöver skämmas bort ordentligt, och då kan man passa på att försöka få lite hyfs i lilleman, det lilla jävelskapet :p

Jag vill verkligen till gymet idag och fixa mig ett träningskort, men vi får se hur det går med det. Planen var att vi skulle dit idag men dessa jäkla planer ändras såklart alltid :s

Nu ska jag snart iväg och lämna min älskade lilla hårboll :(
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0