Im falling in love with your favourite song..

Mando Diaos Dance with somebody är så himla svängig. Man blir på jättebra humör av den faktiskt :)

Idag är det ännu en dag med fint väder. Det känns verkligen vårigt. Det är fortfarande liiiite för kallt i luften för att riktigt räknas som vår. Igår plockade jag dock fram skinnjackan. Hade en stickad kofta under och man kan ju säga att jag blev varm. Men igår blåste det inte kallt förrän på kvällen. Idag får den nog hänga kvar i garderoben.

Om en stund ska jag iväg till Helsingborg, sen väntar jobbet klockan fyra. Inte hela världen ändå, ser dock fram emot lönen. Det är så himla litet utrymme i köket, så det är svårt att låta bli att gå in i varandra. Emellanåt låter det som värsta kriget där, med saker som tappas osv :p

Nu ska jag göra mig klar.
Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0