Jag blir så trött!

HUR svårt ska det vara att betala ut lönen i tid?!!! Förra månaden glömde de bort mig. Okej, det var bara lön för två dagar, men likförbannat glömde de bort mig. ÄN idag har jag inte fått någon jävla lön, trots att jag ringde och påpekade det igår. "Jag vet att du inte fått nån lön, du får den om ett litet ögonblick" säger den dumme dansk-fan. Nu, 24 små ögonblick senare är det fortfarande inga pengar på kontot. Tror dom att jag jobbar för nån jävla välgörenhet eller? Man går väl och jobbar av den simpla anledningen att man ska ha pengar till räkningar och till ett liv. Ett halvt liv i alla fall. Är det då för mycket begärt att man får skiten utbetalt i tid, då alla räkningar ska vara betalda SENAST den sista i varje månad?!
Jag känner för att strejka och skita i att gå och jobba idag bara för att jag inte fått mina pengar, men det är ingen vidare idé. När jag sen väl får min lön, kommer den att vara mindre, plus att de kanske inte vill ha kvar mig. Tantan ringde igår och frågade om jag kunde börja 08 och hjälpa dom imorgon. Trodde hon verkligen på det själv?
Shit vad arg jag är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0