Jag önskar att jag vore mer aktiv..

Nu har jag faktiskt varit och tränat på gymet hela TVÅ gånger! Det är helt sanslöst alltså :p Dock har det inte blivit nån styrketräning, utan bara promenader på bandet, och lite cykling. Man får ju börja nånstans, och om det nu är fettet som i första hand ska bort, så får man göra såhär :p

Det blev en liten tur till Helsingborg ikväll, jag fick köra hjärtats S4. Jag kan ju säga så mycket som att om Jag hade haft en sån bil, hade jag blivit av med mitt körkort inom en vecka.. Jag låg i 180km/h på motorvägen, och det kändes som 120 typ. Lite kul faktiskt, men måste passa körtkortet! :o

Det hade varit roligt att börja dansa faktiskt. Motion och kul på en och samma gång. Plus att man kan lära sig att sluta vara så förbannat stel! Ser ju ut som att jag ska gå av på mitten för minsta lilla :p

Hjärtat har varit på dåligt humör hela dagen och jag hatar det. Han är en envis jäkel och ska alltid ha rätt, så de gånger då hans dåliga humör smittar av sig på mig,så gnäller han på att jag är sur. När jag då kontrar med att det är han som smittar av sig, får man ett surt "Jag är inte sur!" tillbaka. Ibland beter man sig som om man fortfarande gick på dagis, men jag blir tokig emellanåt!
Nu ska jag se om det finns nåt jag kan underhålla mig med.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0