Kvällning

Jag har nu varit vaken i ca 36 timmar. Då räknar jag inte med mina små powernaps i bilen de senaste två dagarna. Tidigare idag, när vi hade kommit hem, fick jag ett megaryck! Jag blev helt galen och hyperstirrig, kunde inte sluta prata och for runt med dammsugaren när jag kom hem efter att ha varit och lekt med hundarna. Jag hade stora planer på att städa min bil ockå, verkligen.Både insidan och utsidan ser ut som f*n, och det var så fint väder innan idag. Alldeles vårigt. Men nej, då skulle jag hålla hjärtat sällskap när han skulle sova, för han ville också tvätta sin bil, och nu sitter jag här.. alldeles mörkt ute och är inte alls motiverad till att tvätta nån förbaskad bil. Det kommer ju ta ett par timmar, och då är klockan mycket igen, och min trötthet har förmodligen kommit ikapp mig. Suck.

Mitt besök på gymet har ännu inte blivit av. Har en del pengar att samla in först, och betala nån räkning till, sen hoppas jag VERKLIGEN att det blir pengar över för det är verkligen nödvändigt. Ska se vad det kostar att gå och simma en gång i veckan också, för det är verkligen den ultimata träningen. Synd bara att jag är en sån kylling, jag fryser för tusan alltid. Blir helt blå om läppar och om mina händer :p


Imorgon blir det kanske att springa ärenden på stan, tillsammans med Angel. Det var ett litet tag sen nu, när kollektiv-boendet gick över :p Kan behöva lite lugn och ro, tid borta. Absence makes the heart grow fonder, är det inte så de säger?


Alltså.. jag kan verkligen inte sluta tänka på Jönköping, det är lite skrämmande faktiskt. Men jag tror det går över om ett tag, det brukar såna saker göra :)


Och ja.. sen är det ju gymet. Jag Måste och jag Vill gå och träna, det är dags att bruka allvar nu. Man gör ju det för sin egen skull, för att man ska må bra, så varför inte sätta igång liksom? Jo, it's all about the money.

Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0