Man kan inte göra annat än att klaga..

För det första.. jag har nu i två dagar gått runt med huvudvärk. Inte så illa som den brukar vara, att jag inte ens kan röra mitt huvud en millimeter för det känns som att skallen ska sprängas, och det är bara i en del det gör sådär skitont. Nä, denna värken är verkligen i heeela huvudet på mig, och det är en sån molande värk. Hela huvudet gör ont på en och samma gång. Tryckte i mig två alvedon för ca 1½ timme sedan, de hjälpte lite men inte mycket. Det är sällan det hjälper faktiskt, inte Ipren heller. Istället har nu värken flyttat sig så att det gör ont i hela nacken plus huvudet. Vilket jäkla bry det ska behöva vara.

Och för det andra är min mage på tapeten igen. Åt pasta, big mistake. Magen kör och krånglar och har sig. Jag har fortfarande inte ringt till vårdcentralen om den, och jag kan ärligt talat inte förstå varför. Den har hållt på och krångla i så många år nu, och jag är för lat för mitt eget bästa. Kommer ihåg att jag för ett par veckor sedan tänkte "Samarin! Ge mig samarin, det brukade hjälpa". Brukade hjälpa.. tänkte jag då, när tusan tog jag samarin för min mage? Jo, den tanken förde mig tillbaka till då jag var 17 eller så, och min första pojkvän hade samarin hemma. Han sa åt mig att jag skulle prova det, för det skulle lugna oroliga magar. Det är alltså SJU (7) år som jag kommer ihåg att jag har haft problem med min mage. SJU ÅR!! Hur det var innan dess minns jag inte, men det är förskräckligt dels för att det är så länge och dels för att jag är gammal nog att säga "det var sju år sen", att jag för sju år sedan ändå var halvvuxen *åldersnoja* Det är fan förskräckligt vad tiden går fort, och vad gammal jag är.

I vilket fall som helst.. imorgon ska jag på allvar försöka ringa vårdcentralen. Jag ska försöka på riktigt.
Nu vet jag dock inte vad jag ska göra.. tänkte kolla lite på Sex and the city, men min nacke värke så förfärligt så jag kanske skulle gå och lägga mig istället.

Det blev ett lite gnälligt inlägg det här, men vad ska man göra? :)
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0