Omvårdnadsdokumentation

Yes! Det tog mig lite tid, lite mat och Sex and the city, innan jag kom underfund med hur jag skulle göra. När jag väl gjort klart utkastet så verkade det lite för lätt.. kan jag ha gjort rätt tro? Men man får väl hoppas på det bästa. Nu ska jag ta och  plugga om KBT, MI och DBT. Det är väl relativt lätt det också, ska bara skriva lite sammanfattningar och sen får jag ta och lägga fokus på omtentan. Jag är så himla förvirrad så jag har inte koll på vilka uppgifter som ska göras när, och när vilken kurs börjar/slutar. Men har än inte fått uppgift 3 än, så det är väl lugnt.
Jag dör av nyfikenhet vart jag ska vara på LIA:n! Höstterminen börjar med en 11 veckors lång praktik,och det hade varit sååå himla kul om jag fick vara på rättspsyk! Intressant som fasen alltså.

Och vad tusan drömmer folk om ? På returbilen kostar en framdörr 500:- och på andra bilskrotar kostar det 1000:- och uppåt. Visst, man får själv pilla av dörren på returbilen, men hur svårt kan det vara? Tyvärr så var den enda silvriga Audin på retubilen, brandskadad på alla dörrar. Suck. Börjar bli fattigt att köra runt med en krockskadad dörr som inte går att öppna. F-You försäkringsbolaget!

Jaja.. dags för lite mer plugg.
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0