Otursdag. Igen

Okej.. förra månaden var det fredagen den 13e, precis som det är idag. Min kära far fick inte igång bilen imorse. Den är vad.. två år gammal och vill inte starta? Hans humör mådde inte så bra av det. Själv har jag haft en otursMÅNAD! Jag hoppas att idag är the end of it. Jag har blitt av med min sopnyckel, kan ni tänka er? 300:- för att hämta ut en ny. När jag skulle ner och boka tvättid, så hittar jag inte min förbannade tvättkolv!!! Så nu kan jag inte tvätta heller. Vartfan den har blivit av, vet jag inte. Antingen har MKB pillat bort den, vilket man tycker att i så fall får dom ju berätta det, eller så har jag helt enkelt blivit av med den. Den senaste tiden är jag så förvirrad.
Häromdagen råkade jag skruva isär en penna utan att jag var medveten om det, sen fick jag inte ihop den igen. Efter ett par försök suckade mitt lilla hjärta och sa "Amen gumman.. du får ju skruva den på Andra hållet". Jaha. Och igår frågade jag om en moped var framhjulsdriven eller bakhjulsdriven. Både hjärtat och hans lillebror lämnade rummet. Hahaha! Jag måste låta så förbannat korkad så det är inte klokt. Men så är inte fallet, jag har bara otur när jag tänker.

Igår dog mina händer. Det var kallt som tusan, plus att jag stått och diskat skitmycket på jobb i två dagar. Jag smörjde in mig, i vad jag trodde var en bra handkräm från apoteket. Den gröna som luktar oliv. Jag hade kunnat använda den bara för att den luktar så gott. I alla fall, det sved som tusan på händerna, vilket jag trodde var helt normalt för det brukar det göra. Ungefär som att "det svider för att det är krämen som tränger in och återfuktar". Okej. När jag kom hem till mamma och pappa igår, fick jag ta min gamla handkräm från Bodyshop, som luktar blä, men shit vad bra den var. Det sved inte för fem öre, den är superfet och händerna blev alldeles mjuka. Så FYou apoteket! Hellre har jag händer som inte luktar oliv, och som är mjuka, än svidande händer.
Det var allt för mig!

 www.thebodyshop.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0