PMS

Veckan i sig har jag inget emot, faktiskt. Det går över rätt så snabbt. Det är veckan innan Veckan som är den överjävliga. Jag blev lite ledsen innan ikväll, en normal vecka hade det gått över efter fem minuter men inte nu. Nej, för nu kände jag bara sån enorm sorg och vart helt hängig och hjärtat blev helt snäll och frågade om jag ville prata och så började jag lipa. Sen fick jag lipa lite till och efter det känns det bättre. Antingen blir jag fly förbannad, och klöser allt som kommer i min väg, eller så lipar jag ihjäl mig om någon så bara säger "Tyvärr, det är slut". Som nu ikväll, ville jag göra popcorn. Redan ledsen, kom jag på att min Aromat-krydda var slut (har den kryddan till ALLT. Salt; go home), och att jag inte kunde göra popcorn för att min krydda var slut gjorde mig ännu mer ledsen och gjorde att jag lipade lite till.
Så lätt är det att vara tjej, det går inte att prata med dom på nåt sätt över huvud taget när de har PMS. Allt är katastrof och man är förbannat överkänslig. Jag hatar det. Men hellre att man är ledsen, killar har lättare för det än om man ska bråka hela tiden. Då går man runt och provocerar dom, och de nappar och så är bråket igång. (YES!! Make up sex) Mitt ex menade på att "Då får du göra något åt din pms, för såhär jävlig kan du inte vara bara för att du ska ha mens". Jamen hallå, vilken erfarenhet baserar du det på, alla av de 0 tjejer du hade innan? Örk. Enough med pms för ikväll.

Jag hungrar ihjäl. Åt en halv pizza innan, fick lite mindre ångest för hur nyttigt är det liksom? Tränade lite på min crosstrainer eller vad fasen den nu heter, och förbrände litegrann av pizzan i alla fall. Gjorde senare en smoothie baserad på ananas, banan, jordgubb, vaniljyoghurt och mjölk. Laktosfri of course. Den blev god men smakade mest jordgubb. Tog ändå en halv ananas men halva försvann ju bara genom att skala den. Lurendrejeri alltså.

Ska kolla på film nu, nån B-komedi eller nåt, har inte riktigt fått någon uppfattning om den än. Har ju laddat ner Bolt också, har bara inte blivit av att kika på den än :(
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0