Sunday bloody sunday

Jaja, Entré invigdes i torsdags, är du nöjd Ella? :p


I fredags var det hjärtats förslag att vi skulle gå till Entré på lördagen. När vi väl kom dit så ville han inte för det var för mycket folk. "Vi åker hit imorgon istället". Jag blev såklart besviken men han menade på att det behövde jag inte bli för vi skulle gå "imorgon". Idag när jag kommer  hem från jobb så frågar jag när vi skulle åka iväg, han säger "Jag kan inte, jag ska sticka med S till Halmstad och hämta en bil." Jamen tack så jävla mycket. Mina känslor för detta har jag gnällt om till hans bror, då det inte är lönt att säga något om det till hjärtat själv eftersom han blir så rysligt förbannad för minsta sak. Varmblodiga araber, snacka om att inte ha nåt temprament alltså.
I alla fall, han försvann till Halmstad, jag åkte och hämtade hans lillebror och kompis, sen åkte vi onödiga rundor i stan, åt på McD och hämtade Felix. Vi begav oss till Toftanäs och släppte alla hundar där, och de sprang konstant i ca 1 timme. Än ligger de och sover.

Inatt var Milton hos mamma och pappa, då vi skulle till Helsingborg. Det var "premiärkväll" för streetracen igen, denna gången blev det dock inte hamnen tack vare att de satt upp vägbulor där. Vi körde till Väla och där tyckte folket att motorvägen (!) var ett bra ställe att ha race på, vilket inga utomstående tyckte. Polisen dök upp rätt så fort, och alla begav sig till Ättekulla. Där fick vi vara ifred lite längre och Lilleman fick en flickvän. Det stod 3 killar på andra sidan gatan, med en husky, som Lilleman skällde efter hela tiden. Efter ett tag tyckte dom det var lika bra att komma över så hundarna hälsade och de hade skitkul! Lilleman ogillar andra hundar och människor rätt så skarpt, men med dessa klickade han direkt så jag är stolt! Inte ett enda utfall ens mot någon av killarna. Framsteg. Idag i hundrastgården kom det en annan hund som ägarna ville släppa in, jag lät Lilleman hälsa genom staketet först och han tyckte hunden var lite läskig, men sen gick det bra.
Är så jäkla glad att jag sluppit hundar som tvunget ska märka revir SÅFORT de kommer i kontakt med nya människor eller hundar. Miltons könsmognads-period var inte ens särskilt jobbig och han kissar aldrig demonstrativt mot whatever som är i närheten liksom. Pepparpeppar så gör inte Lilleman det heller.

Är det någon som kan förklara hur man länkar till Youtube så att man ser videoklippet direkt i inlägget? Jag, min amatör har inte förstått det än :p
Pusshaj

Kommentarer
Postat av: Melinda

Msn:a mig så ska jag förklara med youtube-klipp :D

2009-03-23 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0