Thailand

Igår vart jag himla uttråkad så jag hamnade på blocket.se. Väl där tittade jag runt lite, bla på lägenheter. Sen hade jag ännu mindre att göra, så jag kollade på lägenheter utomlands, de i Thailand var absolut finast! Hittade en som jag kunde döda för, det hade varit skithärligt att åka dit! Hjärtat bara "Men jag har kusiner på Malaysia, vi kan åka dit så får vi bo gratis". Okej liksom.

Var på vårdcentralen i måndags, de tog typ 4 provrör med blod. Örk, kände bara hur armen blev alldeles trött och kall. Den 9e april skulle läkaren ringa mig med besked så får vi se hur det ligger till. Jag hoppas på nåt svar i alla fall. Jag har fortfarande ett blåmärke i armvecket :(

Om en vecka åker mitt lilla hjärta iväg i ett par dagar, eller några fler än ett par. Usch, kommer ha så jäkla tråkigt :(

Idag är det provdags i skolan, i form av en quizz. Den ligger öppen fram till 20.00 ikväll, så jag har lite tid på mig. När man väl öppnat den så har man 2 timmar på sig att göra klart den, och du kan inte gå tillbaka och kolla igenom dina svar.

Nu är jag hungrig, trött, shoppingsugen, träningssugen och myssugen. Ska åka iväg och släppa hundarna sen. Det finns en suuuuuuperstor rastplats vid jägerso där de gott kan ta och springa av sig. Gräset är bättre att springa på dessutom, annars hade jag släppt dom i områdets fattiga rastgård :p
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0