The morning after

Igår var, som förutspåtts, en ren katastrof. Han kom, som alltid, efter ett par timmar. Undrar om han hade kommit även om jag inte bett till gud. Det är min hemlis, jag tror på gud. I hemlighet. Eller inte.
Det finns inget bättre än make up sex. Det är nästan så att man skulle bråka lite oftare, bara för att få ha det. Så alla ni som påstår att det bara är en myt; myten är sann.

För att få er på andra tankar nu, än mitt sexliv, så kämpar jag för kung och fosterland med att komma in på en bättre och mer hälsosam bana. Gymet har ännu inte blivit av, men det blir ett par timslånga promenader i veckan med hundarna, så det är ett steg i rätt riktning. Häromdagen vart vi iväg och köpte massor med frukt, då jag fick en fix idé på att jag skulle göra smoothies. Så idag gjorde jag mig en god en jäkel, innehållandes jordgubbar, kiwi, banan, vaniljyoghurt och mjölk. Ska ge mig på att blanda en med ananas senare.
Den får en lite läskig färg bara för att mitt glas också är rosa :p

Pusshaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror stenhårt på myten =)

tack för sidan. Dock fatta rjag ändå inget haha. Det där är inte min starka sida precis, men björn hajade desto mera..

2009-03-07 @ 19:02:54
URL: http://idaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0