Tråksöndag

Söndagar är den värsta dagen på hela veckan, den är fullkomligt värdelös och verkligen skittråkig! Det enda positiva med dagen är dock att det är supermysigt väder ute!

Igår bar det hastigt av till Helsingborg, i hjärtats E30 eller vad den nu heter. Det finns hela två (!) stolar i den och det är allt vad personer som kan sitta i den. Den brölar som fasen så vi fick ha öronproppar på oss, men den går fort. Jag åkte med en sträcka, vi körde över brunnslock och fick sladd sen tyckte jag det var bättre för min hälsa om jag stod ute och frös istället :)
På McD där vi träffades innan vi begav oss till Ättekulla, fick jag då syn på mitt ex; Skitsnackaren. Den fega kraken har gått och snackat skit om en person, så länge jag har känt honom, och sett till att varenda kotte i hans närhet fick ta del av det här skitsnacket, allt för att förstöra för den här personen då. Vid ett tillfälle var jag hos den här personen, för inte så längesen, och han passade på att snacka lite skit om exet då. Frasen "Jag jagade honom ut ur min verkstad med en skiftnyckel"  ringer en liten klocka. Vad bar då gårdagen med sig för överraskning? Jo! De här två packen har då gått och blivit bästbästa vänner över en natt. Exet trodde ju såklart att han var sååå jävla cool i sin fula dunjacka (vem köper en dunjacka år 2009?!) och jävla luffarstil, som fick sitta i framsätet på killens BMW M5:a med armen lide coolt vilandes på fönsterkanten. ARGH!! Hur fan kan man begå ett sånt misstag?! Jag äcklas varje gång jag tänker på han och hans jävla skitsnack! Sen satt han i killens bil och försökte verka diskret genom att ha huvudet rakt fram och snegla åt mitt håll hela kvällen. Hjärtats lillebror såg det dock och undrade vadfan han tittade på hela tiden. Tyckte han var helt skämmig. Tror han att jag ens skulle slösa en blick på honom när han springer runt och hotar mig? I think not, your pathetic fuck! Blä!

Jag ber om ursäkt för mitt inslag som färgade inlägget galla-grönt :p

Jag måste köpa ett bra sele till Lilleman.. känns dock dumt att slänga ut 400:- på ett sele han kan i två månader till, innan jag måste köpa ett nytt. Men han måste börja dra, så det får väl bli en sån uppoffring. Ska kolla om det finns begagnat på blocket..
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0