Tröttsamt

Jag är så hima trött på att bli tagen för givet. Det är aldrig så att man tillfrågas om det är okej, eller om jag kan göra det eller det, utan det bara förväntas av en. De få ggr jag inte är på humör, och säger "Gör det själv" så får man sura miner tillbaka. Vad är det liksom? Jämställdhet eller? I think not.

Hungrig som en gris är jag också, och huvudvärken har lyckats dyka upp den också. Igen. Kan vara därför jag blir extra grinig. En Andrea utan mat = queen of bitches.

Och mitt MF ex. Jävla idiot, hur blind får man lov att vara egenligen? Var iväg lite ärenden igår. Eller ett ärende var det. I alla fall. Ny information dök upp, där exet som vanligt hade snackat en JÄÄÄVLA massa skit. Jag kunde inte hålla mig för skratt,och delgav dom the true story. Din dumme fan.

Ska se om jag kan plugga lite nu, det känns inte som det kommer bli så lyckat med tanke på hungern, huvudvärken och grinigheten. Usch vad jag inte gillar sånt.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0