Tvätta

That's right, fram till 16.00 är det tvättid. Har samlat på mig för mkt tvätt så det är inte säkert att det blir klart i tid. Eller egentligen hade det blivit det, om skiten bara blev torrt också. Känns som det är lite för mycket budget-tvättstuga här faktiskt. Men rent blir det i alla fall och det är huvudsaken :)

Gjorde quizz i två timmar igår, så nu är denna biten av kursen klar. Nu ska vi bege oss in på kursen Alkohol och Droger,  och jag dör så intressant det är! Fick 29 av 31 rätt igår förresten, så jag är rätt så nöjd :)
 
Jag hoppas att vädret håller i sig. Det behöver inte nödvändigtvis vara varmt, men bara det är uppehåll. I så fall bär det av till Helsingborg ikväll och det är alltid roligt :)
Ska ta mig en runda till djuraffären också och prata med min hundinstruktör. Igår blev jag så jävla besviken på lilleman att jag grät. Hjärtat tyckte att jag skulle sälja honom. "Han fick dig att gråta gumman, och det ska en hund inte göra". Saken är den att jag vet att han blir bättre när han blivit äldre, men det är ett jävla hinder att ta sig över. Mamma säger "Man får ju visa honom att han inte får tugga på saker, annars lär han sig ju aldrig". Men kära lilla mamma som tror du vet bäst, om han BARA tuggar på saker när han är själv, HUR ska jag då kunna tillrättavisa honom och visa att det han gör är fel? Det går ju inte att göra det två timmar senare för då fattar han inte. Men en munkorg skulle nog funkat, då kan man ju vara säker på att både bil eller hem står kvar när man kommer tillbaka. Men med tanke på hur jävla smart den hunden är, så tvivlar jag ändå på det.

Aja, dags för nästa tvätt!
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0