Intressepilar

Om två dagar får jag en massa pengar, tjoho! Tyvärr försvinner alltför mycket till alla räkningar, men där blir nog några slantar över. Hoppas att jag får min lön nu också, annars ska de få se på fan!

Imorgon är det som sagt vårdcentralen som gäller. Jag lär ju inte få veta något just där och då, men jag hoppas ändå att jag får svar på något, inom kort, så jag vet vadfan det är som är problemet. Förbannat irriterande att inte kunna äta utan att det ska orsaka feta jävla kramper i min lilla mage :( Är så trött på det nu! Till och med hjärtat sa igår "Jag vet att du har ont i magen, men det är mer nu än vad det har varit innan och det kan ju inte vara bra". Så det är faktiskt inte som jag är övergnällig :p

Sen är vi ju där på lägenheterna igen alltså.. de borde blockera sådana sidor hos mig för det är INTE bra att jag sitter och tittar runt på sånt. Hittade en 3a i Jönköping och OH my god vad fin den var!! Fett lyxigt badrum och grejer, uscha.

Laddade ner Picasa igår och försökte ge mig på att mecka med det lite grann men det gav inte så mycket. Det är tråkigt att sitta och pilla för mycket när man inte har en normal datormus man kan röra sig med.. är sugen på den där blingbling-datormusen.. hittade annars en som var rosa med svarta blommor på. Jag är ju en sån förbannad prylnörd så det knappt är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0