Vad är det med folk egentligen?

Var nyss ute med lilleman och då kommer där en yngre man på cykel, och kollar helt mycket åt mitt håll. När jag sen kommer närmre så säger han "Det där är inte en varg va?". Amen snälla nån liksom.. "Jo jag åkte till Norrland, kastade mig in i vargflocken och plockade åt mig en liten valp, mitt framför ögonen på varghonan". Fast det svaret fick han inte, utan jag svarade artigt "Nej det är det inte".

Idag ska jag å Angel ta en liten runda på stan, om tösen bara kan bli färdig nångång *hinthint* :p

Igår säger hjärtat: "Jag saknade dig idag.. alla andra var där med sina tjejer och så var jag helt ensam.." Och så lät han så ledsen och ynklig :( Jag älskar att sitta och tänka på tiden före, då jag blev skickad rätt i armarna på honom, när jag insåg att ojsan, jag var visst rätt intressead ändå, hur han luktade och allt det där :p Än idag, när han har den parfymen på sig, får jag fjärilar i magen. Fast.. det räcker med att jag sitter bredvid honom och tänker på honom, för att hjärtat ska rusa iväg och fjärilarna vakna till liv :p ♥


Ikväll blir det bara plugg. Ska skicka in en uppgift och jag måste redigera den lite grann innan den är klar. Det tar nog inte så himla lång tid, men det kan vara skönt att bli av med det. Ska nog passa på att skicka in igentagningen också, så jag kan fokusera mig på omtentan helt och hållet. Eller ja, jag får ta lagarna samtidigt, för det är det quizz på den 26e. Aja, det är inte hela världen.

Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0