Vår?

Var ute med hundarna nyss, och det var så jäla behagligt ute. När jag tittade ut när jag vaknade, kunde jag inte få klarhet i om det var sol ute eller inte. Den gömmer sig bakom molnen :( Men så skönt det var.

Hur kommer det sig att man ena dagen gnäller över att man inte har något att ta på sig, för att nästa dag ha för mycket att välja på för att komma fram tll en enda outfit? Som idag.. kan inte se ut som en slashas om jag nu ska vara ute bland folk hela dagen, så jag tänkte mig en tunika, ett par leggings och ett par stövlar. Vilken tunika vet jag inte,  och jag har ALLDELES för många stövlar, kom jag fram till. Mitt kräsna smakråd står i duschen så han är inte till mycket hjälp. Plus att han ändå tycker att allt är fult. Tycker gott han kan gå och handla kläder till mig om han ska vara sån :p

I alla fall.. bilträff och eventuellt race idag/ikväll, hoppas vädret fortsätter såhär annars är det inte lönt ju.

Sitter och mumsar i mig lite choklad nu. Jävla vecka, den kan dra nånstans. Måste kompensera det här sen med lite tid på crosstrainern sen, annars är det för mycket ångest kopplat till chokladen. Oh, och sola vill jag också göra! Fasen ge mig lön nu för fan. Inte för att det spelar nån roll, min jäkla bilförsäkring kommer kosta mig ~600:- i månaden. Men jag tror nog det ska gå och fixa ändå :)
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0