What? Vad hände?

Mitt i all pms kände jag för ett par ögonblick, fett med lycka. Detta inträffade då jag läste en blogg och tittade på bilder.

Idag när jag var på Ica och handlade, så kom chokladsuget över mig. Tänkte att jag skulle vara "nyttig" och köpa mörk choklad, men jag bestämde mig för att vänta med det. Ska man prova sig fram i en chokladvärld som man inte känner till, ska man definitivt inte göra det vid den här perioden. Hade jag fått tagi ett äckligt choklad hade det suttit på väggarna sen och jag hade stått och bankat på Icas dörrar efter stängningsdags och skrikit efter normal choklad. Jag går bort till den 'vanliga' chokladen och letar desperat efter min älskade Frukt och Mandel, men någon högre makt vill mig illa för nån sån hade dom inte. Precis som vanligt. Ica Maxi, en stor jävla affär och det är helt utgallrat på hyllorna. Se för fan till att sköta upplockningen av era varor!!

Jag är glad att jag är med mitt hjärta. Det är himla stormigt, men så underbart. Vi bråkar (ibland lite för ofta) men det är över efter ett par timmar igen. De bra stunderna överväger dock, han är så himla go och så snäll. Idag sa han att han skulle köpa en bil till mig, en gammal Ford Probe, för knappt några pengar alls visserligen.. men den går nog rätt så bra. Vilket inte är bra :p Jag älskar att köra fort, men jag vill inte pressa ihjäl min lilla 1,8T jag har, för den är för fin, så den kör jag ändå rätt så lugnt med. Visst testar man gränserna emellanåt, den kommer upp i 50km/h i 1ans växel utan att klaga nämnvärt. Du är duktig du, Bettan :) Körde hjärtats S4 en gång.. hans lillebror bad mig sluta köra som en tjej och gasa på riktigt, och bilfan for iväg. I 3ans växel hör jag från sätet bredvid mig "Du, Andrea.. du får nog bromsa, du kör i 90.." Mitt i stan där det var 40, men shit vilket ös det var :p
IH! Snart är det sommar och säsong för race igen, wuhu!

Jag älskar.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Mycket fin blogg, du kan väl kanske besöka min nya FOTOBLOGG www.gustavzetterlund.webblogg.se

- Nyskapande, Kreativ och aktiv

2009-03-11 @ 17:14:36
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0