When I see you I run out of words to say

Lyckades faktiskt vakna relativt utvilad imorse, så det var inte så himla jobbigt att ta sig iväg till jobb. Fick ordentligt med mys innan jag steg upp också. Är så jävla härligt att bara ligga nära. Speciellt om det är en sexy mofo bredvid en :p
I alla fall. Anlände till stallet 9.30 och pysslade med lite papper. Vet inte vad det var med mig idag, men jag vart helt off. Kom inte ihåg nånting som domaren sa så jag fick fråga henne hela tiden. Helt förvirrad alltså. Efter pausen blev det dock lite bättre, men inte mycket. Kändes som en hel evighet innan jag kom därifrån igen. Åkte hem och tog ett bad, samtidigt som jag spelade Uno på min Nintendo DS *nördvarning*

Var ute en timme med hundarna innan idag, det blev inte lika många hundmöten men det var en skön promenad i alla fall :) Åkte senare till Ica och handlade så jag kunde göra pastasallad :) Det är så himla smarrigt!!

♥♥
.. och helt plötsligt kommer det en kommentar som får en att åka ner i rännstenen igen.




Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0