Bättre. Eller?

Jag mådde bajs, rent ut sagt, när jag vaknade imorse. Jag kunde knappt öppna ögonen, näsan var igentäppt och halsen ska vi inte snacka om. Idag kan jag fortfarande inte prata, får gå och viska hela tiden vilket snarare gör det hela ännu värre! Snacka om att överanstränga stämbanden. Sist jag försökte prata så lät det som att jag var i målbrottet, rösten skar sig och försvann om vartannat. Bättre kanske? Eller inte.

Hela dagen i solen i lördags, plus förkylningen, har gjort att det dykt upp ett förbannat munsår också. Fan vad jag hatar att vara sjuk! Jävla piss.

(och så har jag blivit hungrig också..)

Jag måste plugga, men får inte tummarna loss. Jag sitter och öppnar och stänger böckerna, men vet ändå inte vad jag ska läsa. Eller jo, jag vet vad jag ska läsa, men jag är alldeles för okoncentrerad.

Såg som sagt Yes Man igår, den var ändå helt ok :)

I löööve my man ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0