Emmaboda

Ikväll/inatt bär det av till Emmaboda. Enligt SMHI ska det vara fint väder hela helgen, så man får ju hoppas på det bästa.
Det är sura miner, orsakade av stress, and I hate it. Jag är själv likadan när jag ska iväg nånstans. Däremot var dagens FUCKING jävla otrevliga kommentar "Vad ska du med böcker till? Det är inget läsställe, folk kommer att skratta åt dig om du sitter och läser, fattar du inte det?". Like I give a shit vad folk tänker. OM jag får tråkigt, vill jag kunna underhålla mig själv och då är en bok bra att ha. Och nej, folk kommer inte att skratta, de kommer knappast bry sig. It's all in your dumb ass head. Tur att jag har mitt bollplank i alla fall.

Jag hittade ett par jättefina nagellack på Ica som jag sååååå gärna vill ha! Jag hade skitmånga lack innan, men vet inte riktigt vart de har tagit vägen.. Det är så himla roligt med en massa olika färger. Fast helst rosa, även den färgen kommer i en massa olika nyanser :p

Mitt avgasrör är iväg och blir svetsat, så it's goodbye V8 and welcome back 1,8t :( Den lät så mysigt.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0