It's all about love

It certainly is. Imorse låg jag och tittade på mitt hjärta när han låg och sov, så jävla söt :p Fortfarande rusar hjärtat iväg som fan, men vad ska man göra? Jag är glad så länge det känns såhär. Fast jag är rätt glad annars också :)

Pengar måste jag spara också, hade varit trevligt med en liten solsemester. Hjärtat tyckte att vi kunde köra (!!) till Syrien, för han älskar att köra. Visst okej, men jag då? Klart det är kul att köra bil, men inte så länge och inte på främmande ställen. Ska jag köra, slutar det väl att man hamnar i Afrika eller något sånt istället :s Fast Egypten hade varit nice att åka till faktiskt.. Gratis boende och allt!

Ska alldeles om en stund åka och äta världens godaste frukost, fan vad jag älskar den. Det är verkligen supergott! ♥
Först ska jag dock pyssla lite med skolan :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0