Mys-söndag? Snarare regn-tisdag

Fortfarande ingen lön, och chefen verkar inte vilja betala ut nån heller. Jag är så förbannad, att om jag åker dit så kommer jag riva hela stället. Tack och lov vet jag folk som inger lite mer respekt än vad jag gör, och förhoppningsvis kan dom hämta mina pengar. Vilka jävla svin, fuck off.

Idag är ännu en dag med regn. Det är en såndär typisk söndag, bara det att det är tisdag och man kan inte sitta inne och mysa hela dagen :(
Jag möblerade om lite i vardagsrummet igårkväll, så nu när jag sitter vid skrivbordet ser jag ut genom fönstret istället för rätt in i väggen. Lille Milton är måttligt avis dock, han vill också sitta på skrivbordet och titta ut genom fönstret. Dock skulle skrivbordet vara ett par centimeter kortare, då hade det passat perfekt! Nu är det 1-2 dm mellan bordet till fönsterkarmen så jag har lite svårt för att nå dit :p

En annan glad nyhet, eller den enda glada nyheten kanske?, är att min våg visar på ännu lite mindre idag! WUHU! Verkligen småsteg, men det är fan småsteg på väg åt rätt håll! Totalt är 5kg borta nu, och det är bättre än inget alls.
Fast idag har jag svårt för att se att det någonsin kommer bli sommar.. det känns som att om det väl börjar regna, så slutar det aldrig.



skolböcker och en liten memoar



Milton hjälpte mamma och pappa att klippa äppelträdet



Planetens sötaste ungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0