Plugg

Det är verkligen JÄTTEmycket vi ska läsa i denna kursen nu, och det är tenta 26-27 maj, och den 5 juni. Eller ja, däromkring, jag har som vanligt inte riktigt koll. Jag känner mig däremot inte det minsta stressad, utan jag ser fram emot att plugga. Om det sen har att göra med att man läser om Ungdom - missbruk - motivation eller inte, det vet jag inte. Efter detta avsnittet kommer Transaktionsanalys, vilket låter både tråkigare och jobbigare än vad det faktiskt är. Nä, denna kursen blir nog inte så förbaskat jobbigt, även om det är ett ton att läsa.
Och jag väntar fortfarande spänt på svar från Rättspsyk, hösten kommer bli skitbra! Ska bara finna mig ett jobb också, men allting löser sig :)

På onsdag har Änglar och Demoner premiär. Boken var äckligt bra, jag läste ut den på två dagar, jag läste verkligen från morgon till kväll. Jag vill så gärna gå och se den, Da Vinci koden var ju bra, så varför inte? :o

Nu ska jag ta och måla naglarna en gång till, och sen läsa lite mer.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0