Popcorn är som godast när..

..de är en dag gamla. Sådär lagom sega och goda :)

Igår var jag och klippte mig, även om det inte är så stor skillnad så känns det bättre i alla fall. Klart, håret blev ju självklart kortare, men ingen speciell frisyr.
Sen blev jag pysslad med, Arab-style. Han tog bort hår med tråd. ARH!!! Det gjorde så jäääääääävla ont!! Mina ögonbryn blev i alla fall finare, och idag känns det inget :p

I Helsingborg igår fick jag höra av dansken "Och du, hur fan vågar du åka i den där jävla bilen?! Är du fullproppad med Valium eller?"
Jag bara "Nää.. jag tycker det är jätteroligt!"
Dansken "Roligt?! Du är fan inte klok tös. Jag hade tuggat lugnande som en annan äter godis på bio"
Så det är liksom ingen vanlig bil man åker i, den är ett jävla monster. Folk slänger ut en halv miljon på att gå och köpa en Mercedes AMG, som visserligen är snabb, men inte tillräcklig mot hjärtats lilla rishög. Ska se om jag inte kan få fram en bild på den. Filmer har jag, men jag vet som sagt inte hur man lägger in Youtube-klipp i bloggen, eftersom jag är från stenåldern :p

Om jag orkar, så kommer det ett inlägg om poliser sen, och hur jävla dumma i huvudet dom är. Innan hade jag full respekt för dom, men det var innan jag visste hur de faktiskt bar sig åt. Nu spottar jag på marken där dom går. Tvi!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Lägg upp en länk istället då så man kan se via den :)

2009-05-24 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0