Shopping

Igår var vi på Entré och slösade lite pengar. Eller ja, hjärtat gjorde, rättare sagt, men han slösade på ett välgörande ändamål, dvs Mig! Hihi, han var så himla gullig och sa att han gav mig en summa pengar som jag kunde handla för eftersom han visste hur gärna jag ville gå och shoppa. Tur att man har en snäll karl när man är utfattig student :) Det blev i alla fall två par skor där inne, sen begav jag mig själv till Mobilia och köpte två tröjor och ett par jeansleggins. Som för övrigt var förbannat dyra för bara lite tyg. Man kan hitta jeans i samma prisklass. Anyways, de var jättebeväma :)





Idag är jag ensam hemma (!). Det är skönt faktiskt. Det är grisigt varmt ute, så balkongen står vidöppen. För att jag ska kunna sola på balkongen måste jag sitta närmst räcket, och det är inte så lyckat med min höjdskräck, plus att det sitter några stänger på räcket, precis som dekoration, och jag är inte så sugen på att ha sådana ränder på min kropp sen :)

Här får ni se lite av min view också :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0