Skånes Djurpark

[10 maj, 12:46. Bloggklydd]

Igår kidnappade vi hjärtas systerdotter och åkte till Skånes Djurpark. Som vanligt när det gäller honom, så tar allting mycket längre tid än planerat, så vi kom dit rätt sent. Men det var kul ändå. Lilla tösen var så exalterad, och tyckte det tog så lång tid innan vi kom och hämtade henne, att hon frågade sin mamma om vi bara lurade henne.. stackars flicka :o

Häromdagen så cyklade jag med Lilleman för första gången. Har inte ens gått med honom bredvid cykeln, utan jag bara hoppade upp och började rulla, och han travade så snällt och fint bredvid mig. Tilläggas bör väl att cykeln inte hade bromsar och det var en Chopper-modell, men väldigt bekväm. Fast lite farlig. Skulle hämtat hem min cykel från D, så jag kan cykla lite. Kanske trycka ner Milton i cykelkorgen så han slipper bli rädd för cykeln, haha.

Det fina vädret är i alla fall tillbaka, och det tackar vi för. Är så himla tråkigt när det är grått och regnigt :(
Fick förresten min lön i fredags, ska bara betala räkningarna nu, och sen försöka få tummarna loss och gå och sola lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0