Skoldags

Arh! Så jäkla jobbigt det är att stiga upp tidigt på morgonen! Jag fullkomligt hatar det. Och min mage pallar inte med det heller. Vet inte om det har att göra med att det är stress för att jag ska iväg inte får komma försent fan också det är vägarbete det kommer ta helt lång tid får inte komma försent fan också jag måste på toa vadfan ska jag äta shit vad trött jag är!
I alla fall så gick det bra att sitta hela dagen i skolan, förbaskat dålig luft i salen dock, och det underlättade inte med att öppna fönster. Förmodligen för att det inte blev tvärdrag. Det är i alla fall SKITMYCKET (!!!) att läsa inför tentorna, verkligen jättejättemycket. Men det var en intressant dag i alla fall.

Nu sitter jag här, med ont i magen, och stressar för morgondagen istället. Till vilken nytta, allt är lugnt ändå ju.

Och har jag inte fått min lön imorgon, så är det nåt mediaställe som gäller. Först säger jag till chefen att om inte mina pengar är på kontot om tre dar (tre arbetsdagar är det väl det tar för överföring från två olika banker?), så vänder jag mig till tv eller tidningen, och så får vi se om det sätter eld i röven på de jävla idioterna.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0