Tenta

Jag höll såklart på att försova mig imorse. Skulle vakna 07.30, men ja.. en halvtimme senare vaknar hjärtat och frågar om jag inte skulle vara i skolan nu. Jag bara "VA?!", fett med panik i kroppen. Men det var lugnt, fick bara stressa lite extra, vilket min mage märkte av. Blö. Som vanligt kan jag mer än vad jag tror. Vad fan är det med mig och mitt negativa tänkande?! Visst, det var en del grejer jag inte hade koll på, och mitt negativa tänkande säger att det inte gick bra, men what the F liksom?
Skolan hela dagarna på torsdag och fredag. Vad tusan ska jag livnära mig på under de dagarna? :(


Igår var jag och hjärtats lillebror hemma hos deras syster. Hon har universums absolut sötaste ungar! ARH! Jag blir så himla sugen när jag ser de där stora, runda blå ögonen. Systern och dottern gick och handlade så vi passade minstingen som nyss fyllt 1 år. Fasen alltså, så jäkla söt. Det är som godis för ögonen.

Ska hämta resten av mina böcker om en liten stund, har alla utom en, till nästa kurs. Och eftersom jag är den nörd jag är, så var jag tvungen att impulsköpa en bok av Barack Obama också. Får se hur den är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0