Tönt-varning

Alltså.. jag har hamnat i min bokfas igen.. jag går runt och längtar tills jag får sätta mig ner och läsa min bok, jag går till och med runt och tänker på vad som har hänt och allt det där. En bok för mig blir som en film i mitt huvud, allt som beskrivs ser jag framför mig. Och nu har jag liksom fyra (4!) nya böcker att läsa också! :o Ihk!

Och på tal om annat.. mitt ex är dum i huvudet. Efter all denna tid är han fortfarande lika patetisk. Nu har han fått slut på skit att snacka, så nu är det som gäller att jag "tagit hans bil ifrån honom". Okej.. av hela bilen är 9.000:- hans, minus summan för Mina däck han sålde, minus den och den skulden osv. Sist vi pratade (skrek) så sa jag till honom att ge mig ett kontonummer som jag kan föra över pengar till, ingenting hände. Det har fått flera månader sedan jag sa det till honom, och det var inte förräns idag jag fick det. Och då var det inte tack vare rövhålet himself, utan hans arbetskamrat som blivit så jävla trött på Nollans tjat. Det roliga är att Nollan tror att han skrämmer mig, att han är så jäkla farlig osvosv. Jag kan föra över 20:- i månaden bara för att han ska få nåt, men nån brådska har jag inte. Jag betalar vad jag har råd med varje månad, sen ska han vara tyst. Jävla idiot.

Jaha, gnället blev visst lite längre än väntat, men so what? :p

Ikväll blir det Helsingborg som vanligt, hoppas att det inte blåser bara, det är som kallast att stå ute då.

Enough bloggin', I've got a book to read!
Nörden signar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0