Vart tog (b)rösten vägen?

Alltså.. rubriken är ett tecken på min barnsliga humör. Brösten (det som finns) är kvar, det är däremot inte rösten. Efter gårdagens Emmaboda-vistelse, är den nu borta.
På fredagen kom vi äntligen hem till hemmet vid midnatt, då skulle vi lägga oss och sova i två timmar ungefär. Innan dess hade vi varit och ätit hos hjärtats familj. Vid 02 vaknade vi igen. Eller ja, klockan ringde och lillebroren väckte oss.. klockan 03 vaknade vi på riktigt. Dock tog det ända till 06 innan vi lämnade stan, men då hade vi fyllt min bil med bränsledunkar, verktyg och hundar.
We came, we saw, we conquered. Hjärtat fick till och med en första-pris pokal för bygget; en maffig V8-motor i en liten BMW e30. Det var en trevlig dag med fint väder, det enda otrevliga var mitt pinsamma ex. Herre min skapare, säger jag bara.
Och förresten.. efter 24½ år, har jag fortfarande inte lärt mig att man ska använda solkräm när man är ute i solen en hel dag, och detta har nu resulterat i ett solbränt fejs. Och det är ingen jämn bränna.. men vad tusan gör man? :p
Vi körde hemåt vid 18-tiden igår, och med koffeintabletter i sig, var Jag pigg, men inte ögonen. Så jävla jobbigt det var, såg fan knappt nånting, plus skymning på det. Sånt jobbigt "icke-ljus". Höll på att köra på Bambi också, jävla rådjur som springer MOT det farliga, istället för ifrån det. Tutan räddade dock dens liv, men det var på håret. Himla obehagligt..

Vägde mig imorse igen (är nog lite beroende av det där...) och den visade att jag nu har gått ner hela 7kg! Det är ändå rätt mycket. Jag känner mig däremot fortfarande lika tjock. Fast alla mina byxor håller på att åka av mig, jag har bytt til skejtar-stilen :p Heja mig!

Nu ska jag snart ta och bada lite, och raka av allt onödigt hår, sen ska vi kolla på Yes Man med Jim Carrey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0