2 månader och 8 dagar kvar

Så lång (kort?) tid är det kvar tills jag fyller 25. Tjugofem! Kan ni fatta så jävla gammalt det känns?! Helt sjukt vad tiden går fort alltså.
En del räknar ner till julafton/nyårsafton, jag räknar ner till min födelsedag. Eller nja.. julafton är ju självklart höjdpunkten, men ändå. Tur att jag slipper vänta så länge på min dag, när julafton väl är över.

Imorgon hade jag tänkt byta ut min mobil. Touch i all ära, men SE är lätt den bästa mobilen. Eller bekvämaste.. det gäller att hitta rätt modell på dem bara, annars kan det vara lika mycket skit som något annat.

Och kanske håller förkylningen på att bryta ut nu. Min ena näsborre är täppt, det svider lite halsen och jag har svårt för att känna lukter. Blö.

Lagom tråkig uppdatering, men jag har verkligen inget att berätta :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0