Big lights will inspire you

Jag har gått utom mig själv, och insett att för allt i världen är det inte lönt att bråka om småsaker. Ibland känns det lite som att hjärtat behöver bråka, han vet vilka knappar han ska trycka på för att jag normalt ska flyga i taket. Men nu.. ett medhåll, sen går jag åt andra hållet eller är tyst och tänker på nåt annat. Som nu t.ex. Det är inte jag som sitter på rummet och surar, och förmodligen är hungrig. Däremot är det jag som sitter vid datorn och lyssnar på Nancy Ajram - Ah w noss och Jay-z's Empire state of mind på spotify. Och det är jag som ska mysa ner mig med lite Greys. Hah.

Kanske skulle jag försöka ta mig en dusch också. Hade inte suttit helt fel då jag fryser som en idiot. Blä.
Okej, en dusch innan Greys, men först Empire State of Mind ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0