Bite me

Igår var jag i stallet. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med hästen, för nu är hon VERKLIGEN en bitch! I lördags surade hon som tusan när jag borstade hennes högra sida, och likadant gången innan. Igår var hon verkligen jättelerig under magen,så jag var tvungen att använda piggborsten för att få bort all lera. Detta var absolut inte uppskattat! Hon stod och sparkade med bakbenet och "hotade" mig, samtidigt som hon stod och slog med huvudet. Ett två tre så biter hon mig i axeln!! Shit vad arg jag blev, men hon insåg själv att hon gjort fel så hon blev helt spänd och nervös. Och lite fjäskig :p Fast idag gör det ont i axeln. Attans..

För övrigt jobbar jag på min önskelista.. den är hemskt liten :(

Kommentarer
Postat av: Erika

hon ska inte brunsta då :) ? eller så kanske hon har ont.. ston är inte mitt favoritämne då ston oftast beter sig sådär! hihi. Men man vet ju själv hur dom kvinnliga hormonerna är :D

2010-09-19 @ 11:45:32
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0