Fågel på vift

Det är andra dagen idag som jag får jaga ut en gråsparv från kontoret. Jag HATAR vildfåglar!! Jag hade mina små nymfparakiter för ett par år sedan, och jag hade verkligen inga problem när de flög över huvudet på mig, eller landade på skrivbordet alldeles bredvid mig. Men de här små fåglarna.. det enda jag tänker på är hur smutsiga dom är, vilka bakterier de bär på, har de löss eller nåt annat nasty.. de är verkligen ÄCKLIGA!! Och så flyger de små jävlarna i panik mot fönstret, och om det kan bli värre än detta smutsiga, så är det om djuret bryter nacken för då måse jag RÖRA den. Örk! Den ena fågeln fick jag ut genom fönstret förra gången, och den som nyss var här, flög tillbaka ut igen på egen hand. Jag skriker verkligen rakt ut när jag ser dom. Isch.

Och om ni inte redan har förstått det så är jag på jobb idag igen. Det är bra med några kronor extra i kassan. Jag vet inte ens hur det blir med csn eftersom jag inte sköter skolan som jag ska. Jävla skit alltså, men jag är verkligen trött på allt. Det är denna hemska årstid som gör det.. Om jag bara kunde komma på ett bra koncept till mitt eget företag så hade allt varit bra :)

Nu ska jag försöka fördriva de sista 3 timmarna på jobb innan jag stänger. Kanske med lite Greys?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0