Liten blir stor, stor blir skitgammal

STORT GRATTIS TILL SYSTERDOTTER SOM BLIR 20 ÅR IDAG!!!

Tiden, som jag har sagt innan, flyger iväg alldeles för fort. Nu har den lilla skitungen fyllt 20. Om 1½ månad är det min tur att fylla 25. Jag har ålderskris light alltså. Men jag ska inte se det så, har jag bestämt mig för. Inte att jag blir äldre, bara att jag kommer närmre mina mål. Om ett halvår ungefär, är min kära utbildning klar. Jag har dock en massa liggandes i bagaget, så jag har en del att ta igen på hösten, suck. Jag har ingen annan än mig själv att skylla. Inget att gnälla över, jag är ändå närmre mitt mål. Ett av dom.

Idag sitter jag på jobb, har precis betalt räkningar. Har även hämtat min jacka som jag beställde för ett tag sen, men har fortfarande inte packat upp den. Tänkte vänta lite :p Senare ikväll ska vi åka till mormor..

Timmarna som är kvar på jobb ska jag försöka läsa vetenskapliga artiklar om dubbeldiagnos och schizofreni på "medicin-engelska", och INTE titta på Greys :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0