Ny look

Ja, ikväll vart det lite av en tjejkväll/make over-kväll. Efter att jag och Angel lämnat Milton hos mamma och pappa, åkte vi och hämtade hjärtats syster och sen vidare till Mobilia och H&M. Där köpte vi lite hårfärg och sen åkte vi hem till Makis kompis. Där färgades det hår, klipptes, fönades, plockades ögonbryn och sminkades. Resultatet blev kanon! Äntligen är mina ögonbryn ordentligt formade. Eller så bra det nu gick att forma dom med det som fanns :p Håret är klippt och färgat liiiite ljusare, och är superfint! Nu återstår det bara att se om jag kan föna luggen sådär som den ska vara :p

Och sen tjatades det om bröllopet på lördag, vilket jag tror och hoppas blir av. Hade varit kul. Fast jag vill helst inte gå utan mitt hjärta, och han var dödligt sexig i sin utstyrel i lördags. GRRR!!

Aja, kanske ska hinna med lite Greys innan sömnen. Kanske ska hjälpa till att pynta bröllopslokalen imorgon. Kanske :o
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0