Time flies by

Om ca 2½ vecka fyller min älskade Milton 3 år. TRE ÅR! Kan ni fatta vad tiden har gått fort?!
Han är fortfarande lika go som han var som valp, och jag ser honom fortfarande som lika liten och ömtålig. Putte ♥


Titta så liten..


Man sover bäst med öppen mun..


..eller på mattes kuddar.





Han älskade att leka med Mix, som brukade bära omkring på Milton med Miltons huvud i munnen :o Vila i frid, älskade stora svarta luns ♥

Och nu när jag har nördat färdigt mig med hundbilder, så måste jag ge mig själv lite credit. Hela veckan som gått, har varit pms-vecka. För en gångs skull har jag och hjärtat inte bråkat under denna veckan, vilket är ett halelulja-moment :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0