Vi se det snöar..

Igår kom snön till Malmö. Jag var ute med hunden och såg nåt vitt i luften, tänkte "Det är ju bara november, inte kan väl snön komma redan..?". Efter ett par minuter så visade sig att det visst var snö! Jag blev överlycklig, skickade iväg ett sms till lillasyster som visade sig vara lika glad över snön som jag var. Hjärtat suckade åt mig och sa att vi inte har vinterdäck på bilen. "Men.. det snöar ju..! :D" blev mitt svar. Hihi. Sen åkte jag ut till stallet, och där var vädret ännu värre.
Jag älskar snön. När det har snöat riktigt ordentligt, även om det är mitt i mörkaste vintern, blir allting ändå så ljust! Och tyst. Usch, det är så himla fint!

 

Det jag däremot inte gillar är att jag blev förkyld, till slut. Näsan är täppt och halsen gör ont. Men det är som vanligt; när vädret skiftar från varmt till kallt eller tvärtom, då blir jag förkyld.

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0