9 månader <3

Idag har vi vår 9 månaders dag. Det kan tyckas vara lite, och det känns förbannat mycket längre än bara 9 månader. Det ska bara bli mys hela kvällen lång.
I två dagar har jag även fått höra "Hjärtat, du är min ängel", vilket är nåt helt nytt. Inte för att jag klagar, jag vet ju att det stämmer :p

Och så pratade vi utbildning idag. Hjärtat säger "Jag är inte förvånad över att du kanske vill bli sjuksköterska, du vill ju bara hjälpa folk hela tiden." Fan bara att tiden ska gå så himla långsamt. Jag måste vänta ett år till innan jag kan söka.. men då har jag i alla fall (förhoppningsvis) hunnit läsa upp 6-7 ämnen, och har då större chans att komma i. Det, och att man söker till vårterminen, det brukar vara lättare också. Och så har jag ju gott om tid på mig att ändra mig fram och tillbaks angående detta. Därför vill jag att tiden ska gå fortare, så att jag redan är där.

Arh, jag har fått huvudvärk.. jäkla skit. Måste bara plugga lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0