Aktiv dumhet är det värsta som finns

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article5978707.ab

Det finns även svenskar som omskär sig, så skattepengarna går inte enbart till muslimer som gör det. För min del är det något alla borde göra, det blir såå mycket mer hygieniskt. Och det är av exakt den anledningen de gör det. Folk som inte bryr sig, vet heller inte hur hygieniska muslimer faktiskt är. Som med ALLT (även svenskar) finns det såklart undantag, men hur många svenskar tvättar sig efter toalettbesök för att bli ordentligt rena? Till exempel.
Ritualslaktat kött smakar MYCKET bättre än köttet du köper på Ica. Du får verkligen färskt kött och det smakar inte gummi efteråt. Jag föredrar det helt klart.
Griskött, bara för att det är svenskt, är kanske inte alla gånger det bästa. I och med att min kära pojkvän är muslim så blir det inte mycket gris. De gånger jag är på vift och äter fläskkött, så mår min mage så fruktansvärt dåligt. Och jag är svensk. Vad säger det oss då? Att det som sagt inte alla gånger är det bästa. Det är mycket fett också, så vad gör det om dagens cipsätande coladrickande ungar inte får äta fett griskött?
Och badhusens separata badtider för män och kvinnor.. vad gör det? Fitness24seven har tjejgym, och de är inte de enda. Istället för att klaga, är det väl BRA att ALLA kan få lov att gå och bada om och när de känner för det? Är inte det mer rättvist?
Och om det är jullov, för att svenskar firar jul, har inte muslimerna rätt till ett lov när De firar jul också? Det är ju inte som att svenskar går i skolan medans muslimerna är hemma och firar jul, eller tvärtom, eller hur?

Nä, det var fan det värsta jag har läst i hela mitt liv. Aktiv dumhet är pinsamt, och ska INTE in i svensk riksdag.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hade muslimerna anpassat sig efter dig om du kommit till deras land då tro? Ditt kött, dina högtider osv? :p (låt oss nu säga att du varit hel-kristen och velat äta griskött 5 dagar i veckan and so on)

2009-10-19 @ 21:42:11
Postat av: balala

alltså, om du smakar gummi i munnen efter att du ätit ica-kött så får du nog gå en matlagningskurs eller nåt. varken jag eller nån annan jag känner har upplevt detta...



"Det är mycket fett också, så vad gör det om dagens cipsätande coladrickande ungar inte får äta fett griskött" problemet här är ju att ungarna äter chips och dricker läsk. hade de inte druckit läsk och ätit chips så hade de i lugn och ro kunnat vräka i sig griskött. Något vi gjort i hundratals år utan några som helst problem.



"Och badhusens separata badtider för män och kvinnor.. vad gör det?" det där är ju total galenskap. det måste du fatta! tänk om ett gäng polare vill dra till badhuset - men hälften blir nekade inträde då "endast kvinnor får bada under dessa tider". absurt. kompisgänger kommer ju aldrig kunna bada tillsammans.

2009-10-19 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0