Country road take me home, to the place I belong..

Jag sprang ifrån min mobil imorse, såklart. Blir så himla förvirrad när jag måste stressa.
Som grädde på moset sprang jag rakt in i en spegel som står ivägen mitt på golvet på jobb, och den for i backen och gick i tusen bitar. "Skär dig nu inte när du plockar upp det" säger hjärtat oroligt. "Nädå" säger jag och undrar vilken vettig människa som skär sig på spegelglas när man vet att man måste vara försiktig. Vad gör jag då sen? Jo, jag råkar dra med ovansidan av fingrarna över spegelglaset och skär mig!! Dock blev det inte djupt, utan bara en liten rispa men vafan?! Suck åt mig, säger jag bara.

Arbetet blev inte klart igår, jag orkade helt ärligt inte. Får försökra skriva ihop det idag eller imorgon, och skicka in det. Spela stor roll liksom, för tillfället orkar jag inte bryr mig speciellt mycket om det.

Hjärtat blev dunderförkyld igår och jag vet inte om jag väntar mig en förkylning också. Det kändes i kroppen häromdagen men det blev inget av det. Idag svider det dock i näsan, så man vet aldrig.

Sen undrar jag vad det är som driver folk till att leva dubbelliv? Det är så synd om de parter som är inblandade och inte har en aning om vad som händer, eller är på gång att hända. Och de kommer bli sååå jävla sårade att det är hemskt. Ruskigt orättvist är det, och vuxna personer borde ju veta bättre kan man tycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0