Distance makes the heart grow fonder

Till och med hjärtats bröder (eller i alla fall den ena) säger att vi borde spendera lite tid ifrån varandra, för man saknar varandra mer då. "Mm" säger jag då bara, för jag är inte redo att vara ifrån mitt hjärta.
Han har en tendens till att åka land och rike runt för att köpa hem bilar, vilket jag kan förstå då han kan göra en bra vinst på bilen om han köper den billigt. I somras åke han till Umeå, han var borta i två dagar och jag LOVAR att mitt halva jag saknades. Den var en ren jävla pina att vara utan honom, det är helt enkelt inte så det ska vara. Nu är han t.ex iväg och ska köpa en diselbil, vilket är bra då den tydligen drar 0,4-0.45L/milen, och det är LITE. Med dagens priser så är det perfekt, så mycket bil som vi kör. Dock stannade jag hemma eftersom jag ska iväg till jobb en sväng, och vi inte hade hunnit tillbaka i tid. Han är hemma om några timmar, men återigen är halva jag borta. Jag är en halv person när han inte är här, så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0