En kaotisk människa behöver struktur

Jag märker det på mig.. så fort tillvaron blir lite för oordnad, faller jag ihop. Det känns som ett helt hav med trådar som du har trasslat in dig i, och desperat försöker komma ur. Lägg till tanken att detta händer under vatten, så kan du känna samma panik som finns inom mig ibland. Nu har jag lyckats reda ut några trådar, och det känns lättare. Jag har satt upp ett nytt mål, så just nu har jag två mål som jag strävar efter. Om jag kommer fixa båda två, det är en annan sak, men det är bra att ha något att sträva efter. Det får en att hålla huvudet över vattenytan, istället för under den. En snäll lärare hjälper rätt mycket också.

Som vanligt har jag hamnat långt bak, har ett fett fördjupningsarbete som nog ska vara färdigt i slutet av denna månaden.. hur ska det gå? Plus en omtenta i november.. ajaj.

Men - fokus på mina mål! Spara ihop liiite pengar så att jag kan fixa första delen på andra målet också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0