Hur ska jag klara vintern?

Redan nu fryser jag som en idiot, springer runt med både halsduk och vantar. Det hjälper verkligen inte mycket, men lite grann. Får ofta ha två stickade tröjor på mig under min höstjacka, för jag vill inte byta till vinterjacka än. Men HUR ska jag klara av vintern, när jag redan fryser såhär mycket på hösten?

Red tillsammans med syster idag, som sa att Petunia ser mycket trevligare ut när jag rider henne, än när ägaren gör det. Det gjorde mig glad i alla fall :) Jag kan egentligen mer än vad jag vill erkänna, men jag vill inte verka som nån uppblåst snobb. Sen är det så lätt att punktera mitt självförtroende också.

Ska hämta Milton om ett par timmar, fram tills dess hoppas jag på att få ligga kvar under mitt älskade täcke, och bara värma mig :o

Kommentarer
Postat av: Eija

Kolla upp din ämnesomsättning på vårdcentralen... Den kan göra att du fryser en massa...

2009-10-11 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0